wtorek, 26 maja 2015

Dzień Mamy !

Witam,

nie mogło i u mnie zabraknąć karteczek z tak sympatycznej okazji :)
Wszystkie mają tło zrobione przeze mnie przy pomocy mediów (to znaczy napsikane kilkoma kolorami i oczywiście musiało trochę spłynąć). Tylko przy jednej pomagał mój syn.
Impreza odbyła się w ostatnią niedzielę. I dobrze, bo przynajmniej było ciepło i nie padało.
Zrobiłam takie oto trzy karteczki:



Dwie prawie jednakowe dla mojej mamusi



 i mojej teściowej



a trzecia troszkę inna dla mojej mamy chrzestnej :)


Impreza się udała, rozpoczęliśmy sezon grillowy i teraz żywimy się resztkami, które nam pozostały - haha :)
Pozdrawiam wszystkich i do następnego napisania :)

11 komentarzy:

  1. Pomysłowe karteczki. Każda ma swój urok i styl.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu świetne karteczki, a to że spłynęły t nic nie szkodzi, fajniejszy efekt dzięki temu. A tego grilla to Wam zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi sie takie tła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie karteczki są super, kolorowe i to nakrapianie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu urocze te karteczki a to co spłynęło wygląda jak łodyżki i jak by miało byc specjalnie.
    Grila jeszcze nie odpaliłam , u nas zimno paskudne i ciągle pada.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki,bardzo lubię mediowe tworki,a przy pryskaniu zawsze jakieś ciekawe rzeczy wychodzą.Dostałam Twoją karteczkę,bardzo dziękuję,bardzo mi się podoba,bucik jest zabójczy,szkoda,że ze względu na nogi już nie mogę w takich latać,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakies fajne mgiełki widzę? Ładne karteczki! Te z różowymi serwetkami super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki, mamy na pewno były zachwycone bo są prosto z serca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń