piątek, 1 maja 2015

Zagadka...

Witajcie :)

Dzisiaj pokażę Wam karteczkę jaką zrobiłam specjalnie na pewną okoliczność.

Nie mogę powiedzieć za dużo, bo nie byłoby zabawy - haha :)

W związku z tym mam dwa pytania i przyznam, że jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi, albo opinii.
1. Co przedstawia obrazek wykrzyżykowany na kartce ?
2. Do czego służy ta karteczka ? (mała podpowiedź - to kartka przechodnia używana w biurze).

A oto moja karteczka:



Życzę udanego weekendu :)

Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam widzę filiżankę z łyżeczką i unoszący się dymek - serduszko. Może to jest zaproszenie na kawkę w czasie przerwy, podrzuca się takie komuś na biurko :) ale mam fantazję hihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka przedstawia filiżankę kawy A skoro przechodnia w biurze hm zaproszenia na małą kawkę .Sugestia he he że dana osoba dziś parzy wszystkim kawę

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyślałam tak jak Basia powyżej - pewnie zamiast słów - Dziś Twoja kolej parzenia kawy, albo dziś ja parzę kawę. Byłby, to dobry pomysł. U nas ta która przyjdzie pierwsza do pracy , parzy kawę.
    Ja też widzę filiżankę, łyżeczkę.. serduszkowy dymek... i tylko w myślach zapach świeżo zaparzonej kawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie filizanka z kawą , parująca , pewnie wystawiacie w okienku dla interesantów , ze aktualnie jest przerwa na kawę :-)
    Udanego weekendu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka z zaparzoną kawą, znaczy dzisiaj Twoja kolej na jej zrobienie.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka z kawusią świeżo zaparzoną w filiżance i łyżeczką, to chyba zaproszenie na kawkę, albo informacją "mam przerwę, piję teraz kawę" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu to że kawusia w filizance to i jawidzę ,ale po cóż ?
    Będę kombinować ,pewnie dla jakiegoś stałego zaparzacza kawy,pewnie macie jakieś dyżury haha.
    Co by nie było życzę słoneczka na ten weekend
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja tak samo myslę jak poprzedniczki kawusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi padły pewnie wszystkie,ale ja taką karteczką informowała bym szefa ,że właśnie zaparzyłam kawę sobie i oczywiście dla Niego, a jeśli to jet przechodnia to zapewne trafia na biurka pani - której dyżur parzenia kawy . wspaniały haft , uwielbiam zapach kawy i smak pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny widzą tam filiżankę z parującą kawką, ale ja jak początkowo spojrzałam to zobaczyłam dwa serduszka, jedno na górze i jedno na boku :) Jak się ponownie przyjrzałam to zobaczyłam to co dziewczyny :) Moja rozbieżność wynika pewnie z tego że kompletnie nie znam się na hafcie, a mam dużą wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochan nic dodac nic ująć dziewczyny już wszystko napisały. Na pewni widze filiżankę parującej kawy z łyżeczką, a może wkładacie sobie tam na dół kartki kawki te jednorazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anu, najpierw widziałam literkę B;) Potem dopatrzyłam się filiżanki z kawą, ale dopiero po przeczytaniu komentarzy;) Praca jest piękna;) Mam na myśli Twoją karteczkę;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń