niedziela, 24 maja 2015

Zgadłam

że Basia nie lubi wątróbki - haha :)

Witajcie :)
dzisiaj taki trochę spóźniony post, bo prezent otrzymałam już jakiś czas temu.
A właściwie powinnam powiedzieć, że to było zaskoczenie i niespodzianka, bo Basia w zabawie nie pisała o nagrodach, ale mi się dostało - haha :)
Pytanie Basia zadała TUTAJ, a odpowiedź była TUTAJ.
A tak w ogóle warto do Basi zaglądać bo robi ciekawe rzeczy :)

A teraz już zdjęcie wszystkiego, co do mnie przyleciało:
oczywiście koszyczek(bo ja bardzo lubię koszyczki), karteczka, notesik i troszkę przydasiów.
Były też słodkości, ale nie jestem pewna, czy przed zrobieniem fotki jakieś nie zostały pożarte - haha.



Pozdrawiam cieplutko :)

4 komentarze:

  1. Anulko, Basia ma wielkie serce i za tę nie lubianą wątróbkę, tak sowicie Cię wynagrodziła, świetne składowe prezentu pokazałaś, a słodycze nawet jeśli ktoś je podprowadził, to nie miej mu tego za złe.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu fajnie , że udało Ci się odgadnąc to i prezenciki w nagrode przylaciały . A Basia sie bardzo postarała,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale CI się poszczęściło, Basieńka to jest super dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń