wtorek, 22 marca 2016

A ja już mam święta ...

i jestem uśmiechnięta - haha :)

Witam :)

dzisiaj dostałam cudne karteczki od moich super przyjaciółek blogowych.

BAAARDZO Wam za nie dziękuję !!!

Nawet nie wiecie ile radości potrafi sprawić taka karteczka (przynajmniej mi sprawiła).
Podobają mi się wszystkie i mam wrażenie, jakby przywędrowała do mnie jakaś maleńka cząstka Was.

Ale dosyć gadania, teraz się pochwalę karteczkami, które dostałam:
od Lidki (Czarnej Damy)

od Pani Krystyny (mamy Czarnej Damy)

od Basi

od Danusi

Jest czego zazdrościć, prawda ?

Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję, moje karteczki też już do Was jadą, ale nie wiem jak się Poczta spisze :) Mam nadzieję, że dojdą :)

A przy okazji chciałam pokazać jak pięknie wygląda herbata, którą mój syn dostał na urodziny.
Była wysuszona i sprasowana, a po zaparzeniu wyglądała tak:





Pozdrawiam cieplutko.

5 komentarzy:

  1. Ale masz Aniu wysyp karteczek. Fajne są te nasze blogowe przyjaźnie :)
    A herbatka świetna, mam jedną podobną w domu, już wiem czego się spodziewać po zaparzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki :) a kwiatowa herbata - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że karteczka dotarła. Teraz masz namacalny dowód na wygląd haftu w moim wykonaniu, czym zawsze się zachwycasz. Dziewczyny przysłały Ci świetne karteczki, a herbata syna wygląda zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Aniu chyba to jeszcze nie wszystkie karteczki , mysle, że dość sporo jest jeszcze w drodze. Herbata jest niesamowita , nie wiem czy bym się zdecydowała taka wypić . Wygląda zjawiskowo, ciekawa jestem czy tak samo smakuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. harbatkę też podziwiałam u siebie ,karteczki są piękne

    OdpowiedzUsuń