poniedziałek, 14 marca 2016

Wymianki różne

Witam,

powoli postaram się nadrobić zaległości w pokazywaniu różnych prac na rozliczne wymianki.

Na pierwszy ogień zakładka zrobiona na wymiankę zakładkową u Lidki - Czarnej Damy.

Taką wysłałam do Karteluszki Reni


A ja dostałam taką śliczną od Mikaglo



Kolejna wymianka tym razem kartkowa, też u Lidki z serii Nietypowe święta.
W lutym było święto "Dzień spoglądania w niebo"

Moja karteczka poleciała do Świata według Basi


a ja dostałam taką śliczną od Natalia F



I dzisiaj tylko tyle, ale już niedługo kolejne kartki na kolejną zabawę.

Pozdrawiam cieplutko.

6 komentarzy:

  1. Aniu bardzo fajne prace , jednak haft kr4zyzykowy to jest TO , zawsze daje piękny efekt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że ci się podoba zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a to już można się chwalić zakładkami?pewnie żle przeczytałam,piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu mimo wszystko udało CI się stworzyć super prace, cieszę się że nadal się ze mną bawisz. Uściski gorące przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne prace:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń