niedziela, 15 maja 2016

Pierwsza Komunia

Witajcie :)

Jakoś ostatnio mało mnie na własnym blogu, ale u Was staram się bywać częściej :)

Ale żeby nikt nie pomyślał, że tak całkiem nic nie robię, to dzisiaj taka skromna karteczka przygotowana dla chłopca na Pierwszą Komunię Świętą.

Głównym elementem jest kielich wykonany haftem matematycznym.





Ale  oprócz karteczek wróciłam też troszkę do robienia biżuterii i zrobiłam taką oto bransoletkę


A na koniec pokażę jak pięknie wyglądają jabłonki , a właściwie jak wyglądały parę dni temu, bo dzisiaj już niestety nie posiadają tych pięknych kwiatków, bo padał deszcz i wszystkie kwiatki zostały zmyte




Na ostatnim zdjęciu na pierwszym planie "załapał" się orzech, którego listki wyglądają tak


I na dzisiaj to już wszystko,

Buziam wszystkich, Pa !

8 komentarzy:

  1. Aniu śliczna ta karteczka,cudownie się mieni złotym kolorem .
    Bransoletka świetna ,jej szerokość robi wrażenie choć nie mam bladego pojęcia jak ją zmajstrowałaś .
    Pozdrawiam niedzielnie ,buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia śliczne, kartka ładna ale ta bransoletka.... Aniu cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu! karteczka jest śliczna i taka wyjątkowa, bransoletka jest cudowna a zdjęcia są wspaniałe - Pozdrawiam i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna karteczka i cudna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka i piękna bransoletka:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ANiu karteczka świetna , jednak haft matematyczny daje mnóstwo możliwości i co ważne wyszywa się go migusiem . Ale ta bransoletka to mnie powaliła. Nie wiedziałam , że potrafisz robić takie cuda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, jako osoba niehaftująca podziwiam karteczkę podwójnie. Ale w tej bransoletce można się po prostu zakochać...
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń