wtorek, 24 maja 2016

Trochę ślubnie

Witajcie !

Znowu rozpoczyna się okres letnio-wakacyjno-ślubny :)

No to i ja nie mogę pozostać w  tyle i staram się przygotować karteczki na te jakże cudne dni.

Tym razem pokażę karteczki ślubne, które już znalazły nowego właściciela i już w sobotę trafią do szczęśliwych nowożeńców :)
Pierwsza, to kopertówka:



A kolejna, to karteczka z kieszonką w środku (kieszonka oczywiście na kasę - haha):



A jak już się tak chwalę - haha, to pokażę kolejną bransoletkę jaką popełniłam




Na dzisiaj tyle, pozdrawiam upalnie i burzowo, bo taką pogodę mam za oknem :)

9 komentarzy:

  1. Aniu! przepiękne karteczki, kieszonki oczywiście zabraknąć nie mogło.bransoletka tez jest cudowna - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne Aniu i karteczka i bransaletka.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne karteczki i wspaniała bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  4. Anie, nie wiem, co bardziej podziwiać - czy karteczki, czy bransoletkę.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu - przepraszam za literówkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka super, karteczka bardzo fajna, teraz trzeba w tą kieszonkę porządnie napchać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka cudowna. A karteczki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez się w niej zakochałam

    OdpowiedzUsuń