środa, 13 lipca 2016

Dziękuję bardzo Aniu !

Witajcie :)

Dzisiaj otrzymałam przesyłkę !
I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że zawartość po prostu "zwaliła mnie z nóg".

Ale zacznę od początku.
U naszej blogowej koleżanki Ani trwa zabawa Kartki przez cały rok, w której od początku biorę udział.
Robienie co miesiąc karteczek według wytycznych stanowi niezłą frajdę, a przy okazji zbiera się
niezła kolekcja karteczek przygotowanych na święta i inne okazje. Zabawa bardzo mi się podoba, mobilizuje do systematycznego comiesięcznego tworzenia i ćwiczy szare komórki, aby się nie zastały - haha :)

Przy podsumowaniu kolejnego miesiąca (czerwca) naszej zabawy Aneczka postanowiła wyróżnić mnie i obdarować wycinankowym upominkiem. Można o tym poczytać TUTAJ.
Tak więc spodziewałam się upominku, ale ...

Ania po prostu obsypała mnie prezentami, za co z całego serca jej dziękuję i dziękować nie przestanę - haha :)
Teraz będzie trochę fotek, chociaż przyznam się, że trudno było sfotografować wszystko co dostałam.
Dlatego będzie widać duży "bałagan", czyli całe mnóstwo przydaśków.

Po rozpakowaniu paczki moim oczom ukazało się to :


po wstępnym rozpakowaniu, zobaczyłam to:


oczywiście, jako rasowy łasuch już się oblizywałam z radości, a tym czasem zawartość pudełka
była jeszcze większym cukiereczkiem, niż te narysowane na pudełku - haha :)
Sami popatrzcie ile cudeniek było w środku (wycinanki, stemplowane życzenia, taśmy ozdobne ,
mulinki, igły, wytłaczane papierki, kolorowe wycinanki i wiele innych przydasiów):






A na wierzchu, na pudełku było dużo cudnych serwetek i kanwa biała i kolorowa:


Wszyscy, którzy dobrnęli do końca niech mi teraz zazdraszczają, bo dostałam wielką pakę cudeniek i nie zawaham się ich użyć - haha :)

Pozdrawiam cieplutko :)

12 komentarzy:

  1. Teraz powstaną cudowności 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu pozostaje mi tylko żałować ,że nie widziałam Twoje radosnej minki przy rozpakowywaniu. Ciesze się że prezenciki Ci się spodobały. Niech Ci służą do robienia kolejnych karteczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się obłowiłaś haha,Ania potrafi robić niespodzianki.Teraz zaszalejesz z kartkami,będzie co podziwiać ,jestem tego pewna.
    Buziaki Anulka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty :) gratulacje serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Aniu zazdroszczę Ci, oj jak Ci zazdroszczę :) hi hi
    A tak na prawdę to cieszę się razem z Tobą z tak wspaniałego prezentu. Teraz będziesz mogła szaleć i to na wiele różnych sposobów :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, zazdraszczam i cieszę się, że takie cuda otrzymałaś. Nie wahaj się używać i efekty tego użycia pokazywać:)
    Całuski i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu! Gratuluję Ci Tak pięknej nagrody, Nagroda naprawdę wspaniała ale Ci nie zazdroszczę
    ponieważ też takie piękne rzeczy dostałam, Dlatego cieszę się razem z Tobą - Pozdrawiam Cię goraco

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cuda dostałaś :) teraz nie pozostaje Ci nic innego jak siąść przy biurku i zacząć tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale się teraz będzie działo w karteczkowym świecie

    OdpowiedzUsuń
  10. Same śliczności! Ciekawa jestem co powstanie z tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń