wtorek, 13 września 2016

Chwalipięta... to ja :)

Witam,

jakiś czas temu Czarna Dama, czyli Lidzia napisała, że ma do oddania trochę wzorów haftu, książeczkę z wzorami szydełkowymi i troszkę własnych tworków - TUTAJ.
Nie byłabym sobą, gdybym nie zapisała się na takie łakocie - haha :)
Okazało się, że to ja zostałam tą szczęściarą, do której trafią te cudeńka - haha - TU.

A teraz już się chwalę, jakie cudeńka do mnie przybyły:

- super papierowe rureczki do wyplatanek:


- wydziergane kwadraty i motki wełny


- śliczne wytwory Lidziowych rączek = mulinka i nawijacz do muliny


- książeczka


- wzory do haftu


- i piękna torebeczka z prezentem




Niestety na razie mogę pokazać tylko opakowanie, bo przy torebeczce była przyczepiona kartka:


No i teraz muszę być cierpliwa i jeszcze troszkę poczekać - haha :)
Ale będę miała kolejną niespodziankę przy otwieraniu prezentu :)

Lidziu, już teraz baaardzo Ci dziękuję :)

A za dwa tygodnie znowu będę się chwalić - hahaha:)
Pozdrawiam cieplutko!

12 komentarzy:

  1. super prezenty no iech ćwicz cierpliwość he he

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Aniu, że mogłam Ci choć trochę tego szczęścia dać :) Rurki Ci dołożyłam, bo kiedyś napisałaś w komentarzu, że ich, to mi zazdrościsz... więc już masz :)
    A teraz ćwicz cierpliwość, ćwicz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ale to fajnie dostac prezent przed urodzinami, nie wiem czy bym miała tyle cierpliwości żeby czekać.Lidzia znana z dobrego serduszka. Gratuluje Aniu !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To trochę jak urodziny podwójne 😆 dobrze, że lat nie przybywa podwójnie 😊
    Gratuluję kochana 😊 cieszę się razem z Tobą 💐

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, a cierpliwość poćwiczyć, to niesamowita sprawa.) Wytrzymasz)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu! Na pewno Wytrzymasz ja już taką próbę przeszłam i nie było tak źle :-) - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu piękną przesyłeczkę dostałaś od Lidzi,jestem tylko ciekawa czy wytrzymasz z tym otwarciem tej ostatniej.Normalnie próba cierpliwości jak ta lala.
    Nie dowiesz się czy dasz radę póki nie spróbujesz ,prawda.
    Buziaki posyłam i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, piękny prezent! Podziwiam Twoją cierpliwość, ja bym pewnie nie wytrzymała i podejrzała wcześniej:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale się będzie działo ,tyle przydasi

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty rewelacyjne! :) Ja chyba bym wcześniej zajrzała ;p

    Przy okazji zapraszam do mnie na blog, właśnie trwa KONKURS z okazji 5 urodzin bloga :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu kochana wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
    Możesz już śmiało otwierać prezent, o ile wytrzymałaś do dzisiaj? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cierpliwośc jest wynagradzana ;-D

    OdpowiedzUsuń