wtorek, 27 września 2016

No i jestem rok starsza - haha :)

Witam,

bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie życzenia urodzinowe.

No i oczywiście za piękne karteczki i super prezenty :)

I jak to u mnie ostatnio bywa, znowu będę się chwalić.
Pamiętacie, jak całkiem niedawno pokazywałam pięknie zapakowany prezent, który miałam otworzyć w dniu urodzin. Wytrzymałam i nie zaglądałam wcześniej, dlatego dopiero dzisiaj pokazuję cudną zawartość paczuszki i pozostałe prezenty jakie dostałam. Jeden dzień poślizgu, bo musiała być sesja zdjęciowa - haha.
To już więcej nie gadam, tylko pokazuję:

- od Czarnej Damy - Lidzi -
całe mnóstwo cudownych różności

piękna klatka i serwetnik

rewelacyjny przepiśnik i cudna karteczka z biedronką

no i przepięknie ozdobione pudełeczko

 w którym było coś dla ducha i coś dla ciała

- od Eluni
same cudeńka z pergaminową kartką na czele

a między nimi rewelacyjne stadko frywolitkowych motylków

- od Krysi

śliczna karteczka 

i coś dla łasucha - haha

- od Basi
śliczna karteczka


Jeszcze raz bardzo wszystkim dziękuję :)
Dziewczyny, jesteście kochane !
Pozdrawiam i buziam.

12 komentarzy:

  1. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego 💐
    Miło że dziewczyneczki o Tobie pamiętały 🎂

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, same cuda dostałaś, aż nie mogę się napatrzeć. A ode mnie przyjmij najserdeczniejsze życzenia - niech wszystkie Twoje marzenia się spełnią, a życie będzie po prostu piękne. Bądź szczęśliwa, kochana!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu! Urocze prezenciki dostałaś, Pozdrawiam Cię Serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu raz jeszcze wszystkiego najlepszego. Dużo zdrówka i radości .
    Piękne prezenciki dostałaś od dziewczyn. Trochę mi smutno że nie ma tam mojego :-( Wysyłałam jednego dnia 4 przesyłki , 3 juz dotarły , tylko Twoja gdzieś się błąka.
    No cóż nie mam wpływu na kochaną PP :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja życzę jeszcze raz sto lat

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego :) Piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu ode mnie też przyjmij szczere i gorące życzenia,niech Ci się wiedzie jak najlepiej .Prezenty od dziewczyn super.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego. Super prezenty

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty Aniu otrzymałaś. No i gratuluję cierpliwości, że wytrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam do urodzinowych życzeń, piękne prezenty dostałaś i oby z roku na rok było ich więcej. Zdróweczka i wielu pomysłów. A na koniec dodam, że prawie świętujemy razem, ciekawe tylko ile lat różnicy pomiędzy nami ;)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń