piątek, 9 grudnia 2016

Zbombardowane dupne rolki :)

Witam,

dzisiaj pokażę moją pracę na zabawę u Danusi



Tematem bombardowania są dupne roleczki.



Z moich zmagań z tymi rolkami powstała skromna choineczka



A jak to było? Ano były rolki, które po zbombardowaniu zmieniły się w paseczki:



Paseczki przykleiłam klejem na gorąco do roleczki i otrzymałam taką choineczkę


Choineczkę pomalowałam od spodu na zielono, a od góry na złoto. Ale niestety nie bardzo się udało malowanie na złoto.



Dlatego choineczka po delikatnym ozdobieniu gwiazdkami została ośnieżona i w wersji ostatecznej wygląda tak:



Muszę przyznać, że długo nie miałam pomysłu na bombardowanie i już myślałam, że skończy się na zabawce dla kotów:


ale myślę, że od takiej pracy to nawet Stefan mógłby umrzeć ze śmiechu.

Teraz biegnę do Stefana z moim "drapaczkiem".

Pozdrawiam cieplutko i do następnego spotkania :))

12 komentarzy:

  1. przyznam, że wersja ostateczna jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słowo " ostateczna "brzmi niezwykle poważnie, choć w tym wypadku świadczy na korzyść choineczki, która jest genialna. Wielkie brawa :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, wersja ostateczna jest super i trudno byłoby zgadnąć z jakiego szlachetnego materiału powstała:)
    Kociaki - słodziaki:)
    Buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Bardzo Ładna choineczka, Świetny pomysł- Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł i świetna choineczka. I koty jakie słodziaki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwykłe rolki po srajtaśmie a proszę jakie cuda można z nich wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosty pomysł a efekt niesamowity! Świetnie to wymyśliłaś Aniu.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anusia późno docieram do posów z bombardowania,ale uwierz mi byłam w wcześniej ,tylko nie miałam czasu skomentować
    Dziś jest spokojnie ,więc mogę zostawić kilka słów,że ta choineczka jest słitaśna.Fajowo wykorzystałaś roleczki.
    Dzięki za udział ,na Ciebie zawsze można liczyć ,no nie ?
    Buziam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle pomysłów co nas biorących udział w zabawie. Aniu, choinka odlotowa! Myślę, że Twoje koty to potwierdzają:)))
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń