piątek, 29 grudnia 2017

Bardzo dziekuję

za wszystkie życzenia i cudne karteczki oraz niespodzianki:)

Dzisiaj pokażę wszystkie Wasze cudne karteczki, które poczta mi doręczyła.

od Krysi



od Czarnej Damy



od Basi
obok karteczki dostałam też śliczny świecznik w moich ulubionych kolorkach i słodkości, które się na sesję nie załapały - haha :)


od Małgosi



od Ani




od Danusi



od Marzeny

od Renaty
i to była największa niespodzianka, bo karteczka przyjechała w tak cudnym towarzystwie: uszytej kosmetyczki, szydełkowych serwetek i gwiazdek, frywolitkowych serwetek i zakładki, bombek ustrojonych w sweterkowe wdzianka, całej góry przydasi i mulinek, oraz oczywiście nie zabrakło słodkości.
















Jeszcze raz bardzo Wam dziewczyny dziękuję :)

Przykro mi, że nie do Wszystkich udało mi się wysłać moje życzenia, ale już niedługo nowy rok i kolejne dni do wysyłania niespodzianek i karteczek :)

Pozdrawiam cieplutko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz